13 Kasım 2012 Salı

Keçeden Kalp İğnelik- Felt Puncushion

Merhaba
Ben ve arkadaşlarım kullanışlı bir o kadar da kolay yapılabilecek bu iğneliği çok beğendik. İşte böyle yaptım.

Malzemeler
  • Renkli veya desenli keçeler (ben desenli bulamadım)
  • 5 mm organze kurdela 
  • Etamin iğnesi
  • Renkli düğmeler
  • Dikiş iğnesi
  • Yün ip ( ben lif için kullanılan iplerden kullandım)
  • İçine elyaf ( kumaş parçası veya pamukta olabilir) 
  • vakumlu plastik
  • silikon tabancası (vakumlu plastik arkasına dikilebilir. o zaman silikona ihtiyaç olmaz.)
 İki parçayı birbirine lif ipi ile birleştirdim. Pek düzgün olmadı ama.
Aşağıdaki kalp şablonu  gibi çiçek, yıldız gibi şekilerde kullanılabilir.
İçine elyaf doldurdum ve sonuç.



İstenirse arkasına vakumlu plastik yapıştırılarak cam ve ayna gibi yüzeylerede yapışabilir. Ben aynaya yapıştırdım iğneler için gerçekten çok toparlayıcı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder