31 Aralık 2012 Pazartesi

Rengarenk Lifler- Turkish Traditional Crochet

Bu rengarenk lifleri Hatice Abla yaptı. Bu ara bunlardan bolca örüyor. İki katlı ve yumuşacıklar. Nasıl yaptığını bilmiyorum. Çok beğendim ve bloga koymadan edemedim.  Konunun sonuna renklerin anlamlarını eklemeyi anlamlı buldum.  Renklerin anlamları kültürden kültüre bile fark etmektedir. Aşağıdaki renk anlamları en genel kabullere göre hazırlanmış bir listedir.
Lif siparişi için iletişim bilgilerimi kullanabilirsiniz. Sevgiler

  • Beyaz: Malumunuz saflığı, temizliği  ifade eder.
  • Siyah: Gücü, tutkuyu ve çoğu ülkede matemi temsil eder.
  • Mavi: Sonsuzluğu ve özgürlüğü ifade eder.
  • Yeşil: Doğanın ve huzurun rengidir.
  • Kırmızı: Canlılık ve dinamizmin rengidir. Ataklık, azim ve kararlılığı ifade eder.
  • Sarı: En parlak ve dikkat çekici renktir. Neşe, zeka, incelik ve pratikliği ifade eder.
  • Mor: Asalet, lüks ve itibarın rengidir.
  • Pembe: Neşe, güven ve rahatlığı ifade eder.
  • Turuncu: Dışa dönük olmayı ve güveni temsil eder.
  • Lacivert: Sonsuzluk, otorite ve verimliliği ifade eder.
  • Kahverengi: Toprağın ve doğallığın rengidir.
  • Gri: Alçak gönüllülüğü ve dengeyi ifade eder.

6 yorum :

  1. çok güzelmiş :) tam çeyizlik.

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizi takip ediyorum lifleriniz çok hoşuma gitti yapılışı yazarmısınız benim sayfamı ve bloğumuda ziyaret ederseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba hoş geldiniz. Lifleri ben yapmadım. Sadece fotoğrafladım kusura bakmayın.

    YanıtlaSil