30 Mart 2013 Cumartesi

El Nakışlı Yastık- DIY Cushion


 
             Şehir manzarası temalı yastık kılıflarını hazırlamaya başladım sonunda. Bu projede kafamda dönüp duran denemek istediğim çalışmalardan bir tanesiydi. Bu şehir İstanbul değil sevgili arkadaşlar. Aslında İstanbul manzaralı yapılan her şey çok şık oluyor bence. Başka şehirler içinde denenebilir diye düşündüm ve Kastamonu saat kulesi, Nasrullah Camii, güvercinler ve ahşap ev temalı bir yastık kılıfı hazırladım. Bir kaç tane daha kullanılabilecek şehir sembollerimiz var.  Zaman bulursam denemeyi düşünüyorum. Keçeyi de renk vermesi için azıcık kullandım. 

    Manzarayı el nakışı ile işledim. Kullandığım kumaş yüzde yüz pamuklu bir kumaş. Doğal keten renginde. Dikiş kursundaki sevgili hocamızın da emeğiyle dikiş işlerini tamamladım. Manzarayı orantılı yerleştirmemiştim kumaşa. Bu sorunu da dikerken hallettim. Sonunda ortaya bu çalışma çıktı. Henüz evde kullanmıyorum. Dursun bakalım şimdilik. 
               Şehirleri markalaştırma çalışmalarında ilgi çekici dekoratif ürünler oluşturmak önemli bir adım olsa gerek. Fikir olarak bir katkım olduysa ne mutlu. Sevgiler.

Malzemeler
  • 12 numara  renkli ve siyah nakış ipi
  • Dikiş ipliği
  • 1 m pamuklu kumaş ( gerçi 1 metreden iki tane yastık çıkar ölçülerinize göre)
  • Renkli keçeler


5 yorum :

  1. Gayet anlamlı ve güzel bir çalışma. Şehir temalı denince sadece İstanbul geliyor aklımıza. Başka şehirlerin manzaralarını da çalışmalarda kullanmalı...

    YanıtlaSil
  2. maşallah çok güzel olmuş elleriniz sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım..bu böyle olmucak şu nakışa da bi el atmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınıza teşekkürler. Kolay gelsin.

      Sil
  4. Çok hoş bir çalışma olmuş, gerçekten çok beğendim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil