5 Mayıs 2013 Pazar

Örgü Yılan Oyuncak- Crochet Snake toy.


Tıssssssssssssssssssssssssss.....
Merhaba!
Artan yün ipleri değerlendireyim derken ortaya bu garip yılan çıktı. Solucan diyen de var. Sonuçta oğlumun en eğlendiği oyuncaklardan biri oldu. Bazen bir yılan olup tıslıyor. Bazen sopa yapıp etrafa sallıyor. Yumuşacık oluşu güvenle oynamasını sağlıyor. Kirlenince atıyorum makineye tertemiz çıkıyor. 


Amaçsızca başladım rastlantısal olarak renkleri sıraladım. Elime hangi ip geçerse kenarda köşede kalmasın diye kullandım.  Kaş, göz yapmaya fırsatım olmadı. Baktım bu şekilde de sevdi. Eklemeye gerek duymadım. Basit oyuncaklar çocukların hayal güçlerini kullanmalarına yardımcı oluyor diye düşünüyorum. 

Malzeme olarak yalnızca ip ve boncuk elyaf kullandım. Tığ ile sık iğne ördüm. Daha önce de söylemiştim oyuncağa her zaman çok paralar harcamaya gerek yok. 

Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder