10 Haziran 2013 Pazartesi

Nakışlı Yastık- DIY Pillow Case

Dikiş kursunda en çok ne diktin diye sorarsanız çeşitli yastık kılıfları derim. Artan kumaşlarla uyku yastık kılıfları ve resimde gördüğünüz gibi dekoratif yastık kılıfları da diktim. Biraz soyut bir nakış yaptım sanırım. Bazı arkadaşlarım "Gözlerini yapacak mısın? Bitti mi?" gibi sorularıyla deseni çok beğenmediğini ifade ettiler. Keçe ve el nakışını birleştirdiğim bir çalışma oldu. Yastık kılıfında fermuar, düğme veya cırt cırt kullanmadım. Arka ortasından cep şeklinde bir boşluk bıraktım. Pamuklu bir kumaş kullandım. 
Malzemeler: Renkli keçeler, pamuklu kumaş, siyah ve yeşil nakış ipi.
Aşağıdaki şablonda ön ve arka parçaları nasıl çalıştığım var. Desen çizimini kendim yaptım. Umarım beğenirsiniz ve aradığınız bir bilgidir. Sevgiler.

4 yorum :