6 Haziran 2013 Perşembe

Tavşanlı Mutfak Önlüğü- kitchen apron

 Merhabalar,
Halk eğitimdeki kurs bitirme projem olan önlüğü sonunda bitirdim. Büyük bir zevkle değerli öğretmenimize teslim ettim. Tüm çizimler ve tasarım bana ait olup çok beğendiğim çalışmalar arasına girdi. Kumaş kalın astar istemiyor. Öğretmenimiz rengarenk toplu olarak almış adını bilmiyorum kumaşın. Şimdi perdelik (duck) kumaşlarla çok güzel önlükler yapılıyor. Bence önlük olacaksa leke tutmaması ve yüksek sıcaklıklarda yıkanabilmesi lazım.  Önlük işi ile bu aralar biraz fazla haşır neşir oluyorum. Çizimler üzerinde çalışıyorum. Kumaş olarak özel bir dokuma ile çalışıyoruz. Sevgili Hacer ablamız dikecek ben süsleyeceğim. Tabi sonuçları sizlerle paylaşacağım.       Sevgiler.

Malzemeler
  1. Keçe
  2. Pamuklu fisto
  3. Bağcıklar için beyaz patiska
  4. Renkli kumaş

2 yorum :

  1. Ellerine emeğine sağlık canım. Bayılıyorum böyle cicili bicili mutfak önlüklerine. Bloğunu takipteyim bana da beklerim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil