9 Eylül 2013 Pazartesi

Kitap Kurdu Kızlar Kitap Ayraçları- (DIY bookmarker)

 Uzun bir yaz tatili arasından sonra bloguma yeniden konsantre olamaya çalışıyorum. Bu aralar kafamdaki işleri  düzenlemekte zorlanıyorum. Hepsi bana göre önemli ama bir biraz ondan biraz bundan yapıyorum. Haliyle işler bitmiyor. Aklımdaki işler bitmeyince kafam rahat olmuyor. Yaz ayları yaşadıklarım kış aylarının tam zıttı olarak geçiyor. 
Yaz başı yaptığım kitap ayracı çalışmalarımı daha eğlenceli hale getirmeye başladım. Keyif aldığım şekilleri yapmayı tercih ediyorum artık. Biraz ara vereceğim sanırım ayraç yapmaya. Resimdekiler tatlı kızlara hediye olmayı bekliyorlar şimdilik. Malzemeler: Tahta dil çubuğu, eva, silikon, siyah CD kalemi.

Eski Çalışmalar
Kuğu kitap ayracı
Birbirinden Güzel Kitap Ayraçlar
Kitap Ayraçları

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder