30 Ekim 2013 Çarşamba

Kırmızı Bereye Devam- Red Beret For Kids

 Merhabalar,
Kar yağmadan  oğlumun beresinin yapım aşamaları da hızlandı. Berenin ana hatlarını tamamladım. Sadece yanlarından atkı örmesi kaldı. Renkler eşimin tavsiyesi ile çok uyumlu oldu. Oğluma da çok yakıştı. 
Yapılışı:
  1. 90 ilmekle işe başladım.
  2. Bir ters bir düz 10 sıra lastik örgü yaptım.
  3. Sırayı tamamlayınca ikinci renge geçtim.8 sıra ile lastik örgüye devam ettim.
  4. 5 tane kırmızı ,5 tane krem rengi 8 er sıra  ördüm.
  5. Son iki renk sırasında her iki baştan birer ilmek eksilttim.
  6. Diktim ve pon pon ekledim. 

KIRMIZI BERE BİRİNCİ GÜN>>>

                                                    BERE İLE İLGİLİ SON YAZIM>>>

1 yorum :

  1. çok şeker olmuş.oğlunuzada çok yakışacak eminim.güle güle kullansın.sizinde ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil