3 Aralık 2013 Salı

Yeşil Çizgili Örgü Bere Modeli- Knitting Beret For Kids

Bu aralar örgü örmekten çok keyif alıyorum .Öyle kazak falan örerken sıkılıyorum. Aksesuar örmek hem kolay hem sonuca çabuk ulaşıyorsun. Bu bere oğlumun arkadaşı için yapıldı. Severek yaptığım işlerden birisi oldu. Evde kalan ipleri değerlendirdik.

Beş yaşında bir çocuk için 105 ilmekle 4 numara şişle lastik örgü olarak başladım. İp biraz ince gibiydi. Elimizde olana göre hareket ettik. Kafasını çok sıkmasın diye biraz bol başladık. Kalın bir iple 90 ilmek yeter sanırım. 

10 sıra yeşil ördükten sonra krem rengi ipe geçtim. Bir kez gelip gittikten sonra yeşil sonra krem..........İstediğim uzunlukta ördüm. Tepeye yaklaşırken iki taraftan bir kaç kez ilmek azalttım. Resimde görüldüğü gibi diktim. 

Tepesinden  bir ip yardımıyla topladım. Ardından tığ ile ördüğüm yeşil bir kordonu büzülen yerin üstüne bağladım. Hem kolay hem şık. 




1 yorum :