20 Ocak 2014 Pazartesi

Basit Bebek Patiği Yapımı- Basic Baby Bootee


 Sevgili annemi patik ördüğü zaman merakla izlediğimi hatırlıyorum. Merakla onu izler sorular sorardım. Zamanla izlemeyi bırakıp denemeye başladım. Komşumun yakında doğacak bebeği için ördüm bu patikleri. Oğluma bebekken patik yapmamıştım. Anneler o işi başarıyla yapmıştı gerek duymadım sanırım.
60 ilmekle örgüye başladım. Haroşa örgü ile devam ettim. 7 sıra ördükten sonra tam ortadan 10 ilmek düz örgü yaptım. Birkaç sırada bir düz örgünün yanından karşılıklı ilmek azaltarak patiği şekillendiriyoruz.
 Patiğin boyun kısmı için 4-5 sıra haroşa ördükten sonra kestim ve diktim. Benim için önemi annemi izleyerek öğrendiğim bir örgü olması patik yapmak.Sevgiler.

1 yorum :

  1. çok şirinn!
    bayramın kutlu mutlu olsun arkadaşım.sevdiklerinle beraber geçireceğin nice mutlu bayramlara...

    YanıtlaSil