25 Şubat 2014 Salı

Deri Parçayla Hırka Kolu Genişletme

Alışverişten sonra kıyafetlerinin üstünde değişiklik yapmış  bayanlarla çok sık karşılaştım. Bazıları benim gibi ara sıra yapıyor. Bazıları ise her kıyafete bir şeyler uydurup dikiyor. Bunu alışkanlık haline getirmiş.  Her kıyafette değişiklik yapacak ne zamanım ne de sabrım var. Bu kez çok beğendiğim hırkamı giyme isteğimden kaynaklanan bir fikir patlaması yaşadım.

İndirimden aldığım hırkanın kolları biraz dar geldi. Genişletmek aklıma hiç gelmedi başta. Kilo vermek içinde çok uzun zaman lazım şimdi. Hırkamı bir an önce giymekte istiyordum. 
 Öğrencilerimle satranç turnuvasına katıldık 2 hafta önce. Orada birinde hırkanın deri detaylı benzerini görünce kafamda şimşekler çaktı. Bir kaç gün deri alırım diyerek oyalandım. Eski kemerleri şöyle bir karıştırdım. Sonunda suni deri  bir kemerim hırkaya uydu.
Omuzdan başlayarak yapmak istedim. Kolu çıkarıp tekrar dikmeyi göze alamadım. Koltuk altından dikişi açtım deri kemer parçasını diktim. Sonuçta kollarım hırkaya rahatça oldu. Siyah elbisemin üstüne giydim. Arkadaşlarım çok beğendi. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder