1 Mart 2014 Cumartesi

Taş Boyama Örnekleri-(stone painting)

Dolabımda uzun zamandır bekliyordu bu taşlar. Samsun sahilinden toplandı. Hep denemek istedim taş boyamayı. Üzerine isim yazdıklarım pek başarılı olmadı galiba.

Bebek özlemimi taşlara boyadım artık. 


Yeni evlenecek bir arkadaşım için gelin damat temalı hediye olarak hazırladım. Daha güzel olabilirdi sanki. 


Kırtasiyelerde satılan ahşap boyalarından kullandım.Sprey vernikle parlattım.  


Üniversitede önüme gelen seramik objeyi boyadığım için seramik hocamız tatlı sert takılırdı. O yıllarda keşfettim boya işlerini. Stresli ve bunaldığım zamanlarda mutlaka boya işleri ile uğraşıyorum. İyi hissediyorum kendimi.  Sevgiler.

2 yorum :

  1. bende yapmak isdiyorum aceba banada anlata bılırmsnz nasıl yaptgnzı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su bazlı akrilik boya kullandım. Ahşap boyası diye satın alabilirsiniz. Taşları yıkayıp kurulayın. Kurşun kalemle deseni çizin. Kalın ve ince fırçaları kullanarak boyayın. Boya kuruduktan sonra vernikleyin.

      Sil