19 Nisan 2014 Cumartesi

Kloş Mor Çocuk Eteği Dikimi (purple skirt for kids)



Ana sınıfı öğrencilerimizin gösteri etekleri de bitti. Henüz ne giyeceklerini bilmiyorlar. Öğretmenleri sürpriz yapacak ufaklıklara.
Mor saten kumaş ve bel için ince lastik kullandım. Diktiğim tül detaylı kırmızı saten eteklerden esinlendik. Ana sınıfı öğrencileri için ortalama ölçüleri Bel: 50 Etek boyu: 38-40 cm. Kullandığım kumaş: 3 kızımız için eni 2 metre kumaştan 1.5 metre satın aldım.

1. Ölçülerine göre kloş etek kalıbı hazırladım.
2. Kumaşı kalıba göre kestim. Bel uzunluğunu bel ölçüsünden uzun olacak şekilde ayarladım. Lastik kullanacağımız için bele göre lastiği ayarlayabiliriz diye düşündüm.
3. Biraz şıklık katmak için artan kumaşlardan çiçek hazırladım. Gösteriyi merakla bekliyorum. Bu yıl 23 Nisan gösterilerimiz çok renkli olacak. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder