23 Ekim 2014 Perşembe

Örgü Çocuk Yeleği- Knit Vest for Kids.

Geçen yıl oğlum için ördüğüm turuncu yeleği ancak bu sene sizlerle paylaşabiliyorum. Kaç sayı ile yaptım nasıl yaptım hiç hatırlamıyorum. Kusura bakmayın. Örgüyü iyi bilenler için sanırım çözmesi çok zor değildir. 


Yeleği elime aldım ve saymaya başladım. 4 numara şiş kullanmıştım. Kaliteli bir markanın örgü ipinden 2 adet aldım. Arka için 85 ilmek ile lastik ördüm ve düz örgü ile devam ettim.  Ön için 42 ilmek ile işe başladım. Tam ortadan iki tane saç örgüsü yan yana yaptım. Ardından kol kesimlerini yaptıktan sonra yeleğin parçalarını diktim. Kol ve yaka lastiklerini ördükten sonra yeleğin dikişini tamamladım. 
Umarım yeterli bir anlatım olmuştur.

anlatımı örgü modeli,, örgü modelleri,  erkek çocuk yelek modeli, anlatımlı örgü, turuncu çocuk yeleği, çocuk yelek modeli, 4 yaş çocuk yeleği, knit for kids, vest sample, vest pattern

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder