6 Aralık 2014 Cumartesi

Leopar Desenli Ayakkabı Kutusu Süsleme- Shoes Box Craft Ideas



Ayakkabı kutularından dekoratif kutular elde edebilirsiniz. Mutlaka deneyin. Ben kaatı çalışmalarımı bozulmadan saklayabilmek için böyle bir kutu kullanmaya karar verdim. Ayakkabı kutusu olunca görüntüsü hi hoş değildi. Haliyle kaplamayı düşündüm ve sonuç fotoğraflardaki gibi. 


Malzemeler 

  1. Ayakkabı kutusu
  2. 1 metre kadar leopar desenli yapışkanlı folyo
  3. İçi İçin siyah veya kırmızı desensiz yapışkanlı folyo kullanabilirsiniz.
  4. Makas
  5. Maket Bıçağı

 Ayakkabı Kutusu Nasıl Süslenir? Öncelikle ayakkabı kutusunun derinliği fazlaydı. Üst kısmından 5 cm kadar kesip kutunun içinindki yüksekliğini azalttım. Daha ince ve zarif bir kutu oldu. Ardından yapışkanlı folyo ile kapladım. Çok kolay oldu. Sırada dört kutu süslemesi daha var. Bana kolay gelsin.

1 yorum :