14 Ocak 2015 Çarşamba

Sprey Boyayla Plastik Kutu Boyama-plastic box painting

Merhabalar,
Büyük çabalar sonucu plastik deterjan kutularını kalıcı bir şekilde boyamayı başardım. Akrilik sprey boyalara il boyama denemem hüsranla sonuçlandı. Plastik kutu üzerindeki boya kuruduktan sonra dökülmeye başladı. Sonunda ahşap boyama yaptığım günlerden kalan bilgilerimi kullandım. Trasfer tutkalı denilen basit bir malzeme ile astar olarak boyadıktan sonra sprey boyayı kullandım. Sprey boya ile plastik kutu yenileme projesinde sonuç başarılı. 




Plastik kutuları boyarken kullandığım malzemeler
  • Mor ve beyaz akrilik sprey boya
  • Transfer tutkalı
  • Kelebekli süsleme için eva
  • Kapağın kenarlarını süslemek için tül



plastik kutu süsleme, plastik kutu dekorasyonu, akrilik boya ile kutu boyama,

2 yorum :

  1. Ürün değerlendirmeyi çok seviyorum siz çok güzel değerlendirmişsiniz ellerinize sağlık şahane olmuş :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa bu süper! Ben pek beceremesemde bu tarz seylerle ugrasmayi cok seviyorum.Bunuda deneyecegim.Cok tesekkurler.sevgiler...Banada beklerim ★★★

    YanıtlaSil