19 Eylül 2015 Cumartesi

Büzgülü Kolay Hamile Elbisesi Dikişi- Sewing Maternity Dress

Kolay hamile elbisesi modeli dikimi


Hamilelik süremi tamamlamış olsam da diktiğim elbiseyi yayınlama fırsatım olmamıştı.  Sıcak yaz aylarında hamilelik yaşayanlara rahat bir kumaştan elbise giymelerini tavsiye ederim. Ben çok rahat ettim. Maliyeti çok uygun olan bu elbiseyi bir günde ilham geldi diki verdim. Kumaşı seçmek biraz zor oldu. İnce pamuklu bir kumaşta karar kıldım.



Hamile Elbisesini Nasıl diktim?
Bel ölçülerime göre genişliğini belirledim. sadece 2 metre kumaşım olması kalıbı kumaşa aktarmakta biraz zorlandım. Kafama göre bir model oluşturup kumaşa sabunla çizdim.Aşağıdaki çizimdeki gibi bir taslak oluşturdum. Kestim diktim ve büzgü yerini de diktikten sonra ipleri geçirdim. Elbise hazır. İstediğiniz ölçülerde etek boyunu ayarlayabilirsiniz. Kolay gelsin.
elbise şablonu

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder