21 Şubat 2016 Pazar

Kumaştan Yumuşak Oyuncak Yunus Balığı - Dolphin soft toy Pattern

 Kumaştan yunus balığı kalıbı

Gerekli parçalar : 2 adet kuyruk yüzgeci (tail fins), 2 adet vücut parçası (body shapes) , 4 adet yan yüzgeç parçaları ( ventral fins) , 2 adet üst yüzgeç parçası (dorsal fins) , 2 adet burun parçası (snout parts)

  1.  Resimlerde de gördüğünüz şekilleri A4  ölçüsünde bir kağıda çizdim. 
  2. Kumaşa aktardıktan sonra kestim. 
  3. Önce yüzgeçleri diktim. 
  4. Vücudun sol ve sağ parçalarını dikerken üst yüzgeci ekledim. 
  5. Kuyruk yüzgecini vücut parçalarına ekledim.
  6. Vücudun alt kısmındaki beyaz parçayı vücutla birleştirdim diktim.
  7. Burunu dikip elyafla doldurdum. 
  8. Tüm parçaları birleştirip oyuncağı elyafla doldurup kalan açık yeri elimle diktim.
  9. Detaylardan sonra oyuncağı arkadaşımın kızına hediye ettim. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder