8 Mart 2016 Salı

Çocuklara Batman Şapkası Örgü Modeli - Crochet Batman Mask

 Erkek çocuk Batman Şapkası Modeli

Oğlumun çok istemesi ile bir şapka çıktı ortaya. Önce şişle yaptım. Yarısına gelince bereyi söktüm berbat olmuştu. Sonunda daha hızlı yaptığım için tığ işi yapmaya karar verdim. Sonuç oğlumiçin eğlenceli ama pek de başarılı bir çalışma olması. Neyse oğlumun severek kullandığı bir Batman maskesi oldu. 



 Bereyi nasıl yaptım? 
  1. 7 zincir çektim. 
  2. zincir üzerine 6 adet tırabzan yaptım.
  3.  Her sırada tırabzan sayısını artırdım.
  4. Oğlumun kafasına ölçüp yeterli gördüğüm yerde artırmayı bıraktım. 
  5. Gözlerin hizasına kadar ördüm. 
  6. Göz boşluklarını oluşturdum. 
  7. Birkaç sıra daha ördükten sonra şapkayı bitirdim.
  8. İki adet üçgen parça örüp kulak olarak şapkaya diktim. 
  9. Son olarak keçe batman figürünü ekledim. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder