14 Nisan 2016 Perşembe

Lavanta Topu Yapımı - DIY Lavander Ball

Lavanta Torbası Nasıl Yapılır?

1. Şönil veya saten kumaş üzerine bir tabak yardımıyla yuvarlak çizip kestim. 
2. Kestiğim yuvarlağın kenarlarını iğne ile teyel alarak sıktım. 
3. Torba içine elyaf yerleştirip ortasına lavanta koydum.
4. Kumaşı sıkıca kapattım ve diktim. 
5. Kurdele ve çiçeklerle süsledim. Süslemeyi kullanım amacına göre değiştirebilirsiniz. 
Kolay gelsin.




 
Lavanta torbası dikmek çok zor değil. Lavanta toplarını nerede kullanırız derseniz İşte size bası öneriler.
Nikah hediyesi olarak hazırlayıp misafirlere dağıtabilirsiniz. Tasarım değişebilir tabi.
Bebek mevlitlerine veya bebek partilerinde misafirlere hediye edebilirsiniz.
Dolap içleri, çekmeceler veya baza içine koyabilirsiniz.
Banyoda hoş koku için kullanabilirsiniz. 
Ben arkadaşlarıma hediye etmek için hazırladım ve verdim. 
Aklıma gelenler bunlar.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder